Startup Village
Universiteit van Amsterdam

Leadgeneration

De meeste deelnemers

Naast training en coaching van hightech startup’s hebben wij een bel-actie gedaan om startups te stimuleren om mee te gaan met een businesstrip naar Silicon Valley/San Francisco. Door onze inzet werd de businesstrip een groot succes, van alle businesstrips had deze de meeste deelnemers.

“Door jullie luisteren we naar feedback van de markt, zetten we de klant écht centraal en schakelen we ons netwerk beter in. ”

Erik Boer, Directeur Startup Village, Universiteit van Amsterdam.

The Missing Link

Leadgeneration

Gerichte inzet van ons op het bellen van geselecteerde beslissers uit het netwerk van consultants van The Missing Link leverde veel nieuwe business op; € 82.000,-.

Boudewijn Goudswaard, Directeur The Missing Link

Le Blanc Advies

Training in leadgeneration

75 afspraken

Voor het consultancy bureau Le Blanc Advies trainden wij het sales team in het zelf opbellen en afspraken maken met prospects. Wij begonnen met een training, het team ging direct daarna aan de slag, belde prospects op en wij coachden hen tijdens de belactie. Het resultaat was verbluffend: 75 afspraken van het salesteam met prospects/leads.

“Mijn complimenten. De resultaten van de training waren ver boven mijn verwachting!”

Richard de Wit, Eigenaar Le Blanc Advies

Vakmerk

Content marketing en
lead generation

Hoe levert onze aanpak anderhalf miljoen op?

Nauwe samenwerking tussen marketingbureau Vakmerk en Salesfocus levert veel gekwalificeerde afspraken op voor onze opdrachtgevers in IT en zakelijke dienstverlening. Wij creeëren kansen die leiden tot nieuwe business; op jaarbasis wel tot een omzet van anderhalf miljoen Euro voor een van onze opdrachtgevers.

De kern; brengen in plaats van halen
Door content te creëren voor opdrachtgevers en die te delen met hun doelgroep ontwikkelt Vakmerk gerichte campagnes die veel leads opleveren. Bijvoorbeeld; white papers die veel gedownload worden, druk bezochte seminars over actuele IT vraagstukken en veel bekeken online webinars over specifieke thema’s. Salesfocus converteert deze marketing leads in gekwalificeerde sales leads. Wij bellen na; downloads, deelnemers aan webinars en bezoekers van seminars. Door onze jarenlange IT ervaring voeren wij dit soort gesprekken doelgericht en ontspannen. Dit levert veel kwalificeerde afspraken voor onze opdrachtgevers op.

“Jullie voeren die gesprekken alsof je alle tijd van de wereld voor hen hebt.”

Peter Dieleman Directeur Vakmerk

Meer business

Wil jij meer business door direct persoonlijk contact?
Bel Pieter 06-4222 1300 of
mail pdezwart@salesfocus.nl

Meer business door direct persoonlijk contact